Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Dit artikel is het tweede deel van een serie artikelen uit de reeks “Het Grotere Plaatje” van Indigo Revolution

Wat doen we hier op Aarde als mensheid? En waarom worden we in alles tegengewerkt, gecontroleerd, misleid en afgeleid? Dit zijn de logische vervolgvragen die volgen op het vorige artikel wat ik schreef genaamd ‘Wie zijn we, en waar komen we vandaan?’ Mocht je dat artikel en de eerdere delen uit deze reeks artikelen nog niet hebben gelezen dan vind je deze artikelen in het menu onder het kopje ‘Het Grotere Plaatje. Het is voor dit deel van de reeks van belang dat je de informatie uit die eerdere delen gelezen hebt.

In het vorige deel schreef ik over dit Universum waar we in leven. Ik beschreef dat we multidimensionale wezens zijn die alles wilden ervaren en wilden doen wat dit Universum te bieden heeft. Daarbij daalden we af in de dimensies, en projecteerden we aspecten van ons zelf (van onze ziel/essentie) in al die verschillende dimensies en realiteiten. De stap van 5D naar 4D t/m 1D was de grootste en belangrijkste stap. We namen vrijwillig afstand van onze diepere aspecten zoals ons diepere zelf en onze ziel (onze essentie), en begonnen een reis door de lagere dimensies van het Universum, iets wat ik de kosmische arena noem. We vergaten door deze afdaling naar de kosmische arena wie we in werkelijk zijn. We ervoeren alles wat de kosmische arena ons te bieden had in co-creatie met dit Universum (wat een levend wezen is). Toen we eenmaal alles hadden ervaren, en dat is onbeschrijfelijk veel als je bekijkt hoe groot deze kosmische arena is, was het tijd om al deze ervaringen samen te brengen en als het ware af te studeren. Afstuderen als Universeel schepper van licht. Licht is namelijk de eigenschap van dit Universum. Het is erg lastig om dit plaatje uit mijn innerlijk weten te vertalen in termen en woorden. Eigenlijk zijn wij mensen hier op Aarde een soort van Universele embryo’s binnen de galactische baarmoeder. Waarom ik dat op die wellicht vreemde manier zie ga ik nu uitleggen.

Lees verder in volgend artikel